Puisi cinta dalam bahasa Suomi

Puisi cinta dalam bahasa Suomi


Pitäisikö minun pysyä poissa teiltä
Will ikävä
Jos en ole kanssasi
Terfikirkah sinun karata jättäen minut
Kun me kietoutuvat samalla asa

Ovat tyydyttyneitä kutittaa sydän
En tiedä, eivätkä halua tietää,
Voisitteko koskaan epäillä minua
Se voi myös horjua kerran hallitsevat kalbumu
Koska sydän on laaja kenttä, joka ei voi ymmärtää
Se ei voisi olla ymmärtää

Ja kun tyhjyys, joka tulee kohti sinua
Kiusanteko ulos keväällä sydämessäsi
Menghempas musta pilvi mielessä

Jättämällä soittaa sinulle,
Myös lähettää viestin kysyä,
ja jopa vain jutella tervehtiä,
Rakastan päästä pois teiltä,
ei koska vihaan sinua

Koska haluan huolehtia ja huolta itsestäni yksinäisyydestä ansa,
Rakastan pitää itseäni ja itse,
ylläpitäminen siisteys ja puhtaus,
ylläpitää kunnia ja kunniaa, ...
selkeyden säilyttämiseksi sydämeni ja sydämen

Näin minä rakastan sinua,
Rakastan teitä hiljaisuuteni,
koska minun hiljaisuus on osoitus rakkaudestani sinua

Ja nyt valtion scolds minua,
joten voit auttaa minua ulos minun virheitä olen tehnyt, vaikka hurmaa minua ei palauteta,

En voi kieltää,
että jokainen ihminen varmasti tuntuu luonteen,
mukaan lukien ongelmat kiinnostus vastakkaista sukupuolta,
sitten tarvittaessa

mitä jos tämä sydän Olen ankkuroitu jokaiselle, joka ei ole ihminen myöhemmin,
jos sydän on hyvin herkkä vaikutuksen itsensä että on se, kun sydän on väärässä sen hallinta

http://cileuncangmandesagara.blogspot.co.id/
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 komentar:

Posting Komentar